Breaking News
Loading...
Wednesday 17 September 2014

Rambut gugur MERESAHKAN ku!

Haduhhhh...jadi mak inilah masalahnya kan?
Betul ke orang tua-tua kata, kalau anak dah start menyembur-nyembur main air liur tu rambut mak dia akan gugur dengan extreme?
Mungkin secara kebetulan je kot..
Tapi, sepanjang saya dah ada anak 4 orang ni, saya amati perkara ni memang betul!

Jadi sekarang baby saya dah nak masuk 10 bulan, menyembur tu dah macam air shower!

Tak mahu jadi separa botak, jadi saya konsisten dengan pengambilan ESP untuk lebatkan rambut.

Tapi untuk mencegah rambut dari gugur bergumpal-gumpal saya ambil Zinc Complex!

Iya, Zinc Complex memang membantu mengurangkan keguguran rambut!

Sehari ambil sebiji sahaja. Sebotol ada 120 biji. Maka bertahanlah sebotol untuk 4 bulan lamanya!!!!

Okay, sekian perkongsian hari ini.

* Tapi kan, sebenarnya Zinc Complex juga mengurangkan kelemumur! Tak percaya? Order je!


Iya, Zinc Complex juga berguna untuk masalah kesuburan!
Khas untuk para suami sebagai ikhtiar untuk mendapatkan zuriat!

Rambut dah tak gugur anak pun ramai...ehhh!

Terbaik bukan?????

Shaklee memang terbaikkkk!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved