Breaking News
Loading...
Thursday 18 September 2014

SETIAP LANGKAH ANDA DENGAN SAYA BERSAMA SHAKLEE


Sedar @ tidak, kita telah menghampiri Tahun 2020. Tinggal 6 tahun lagi bagi negara mencapai sebuah negara maju. Pelbagai cara dan agenda dijalankan terutama bidang IT. Dewasa ini jika tiada internet, orang kata susahnya. Sebab apa ye agaknya???

Selamat Menyambut Hari Malaysia..iklan jap :)



Bagi dunia perniagaan cabaran yang dihadapi sangat besar. Tidak kira bagi pekerja atau majikan. Semua orang berusaha keras untuk mencapai kehidupan yang lebih sempurna. Ramai pekerja telah memilih untuk menjalankan perniagaan sendiri. Macam-macam cara telah digunakan dan dipraktikan. Ada yang walk in bussines dan ada yang buat secara online.

Masa kini, perniagaan online sangat popular. Pelbagai bussines telah dijalankan secara online. Macam-macam cara hendak menawarkan produk dan perkhidmatan. Mesti saya juga terfikir sama ada orang hendak percaya kita @ tidak.

Semuanya tertakluk pada pemikiran dan kebijaksanaan pelanggan @ pengguna. Risiko tinggi @ rendah bergantung bagaimana cara kita berbincang dan tawar menawar.

Mengapa saya memilih perniagaan online??? Kuasanya, Impaknya, Pengaruhnya, Kepantasannya....

Mengapa anda masih tidak percaya.. perniagaan online sangat mudah..

Yang penting kita mesti tekun dan sabar bersaing sesama kita. Rezeki ada dimana-mana sahaja..

JOM-JOM kita mulakan perniagaan sekarang...

Tidak mahu la, sebab saya malas la, tidak pandai la, malu la..jawapan bagi pernyataan tu adalah

ALASAN

Mulakan dengan tanpa alasan, kurangkan bersebab, mudahkan caranya....laluan pasti mudah.

HHHHHHHHOOOOOOOOOOOORRRRRRRREEEEEYYYYYYYY

Mari-Mari-Mari- Mari anda masih belum terlambat untuk mengubah hidup anda.
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved