Breaking News
Loading...
Tuesday 21 October 2014

Berpagi-pagi dengan set asas kesihatan! Cergas, bertenaga!

Siapa yang alami situasi begini?

Selepas sarapan masih mengantuk?
Bersedia nak mulakan kerja masih rasa malas?
Rasa nak sambung tidur selepas sarapan?
Seronoknya kalau ada bantal ni!

Ini mungkin bukan anda, bukan saya, tapi macam inilah situasi anda pagi-pagi ye?

Lemau, lembab dan lesu je rasanya!

Dulu saya pon begini, rasa macam dah kenyang dan lebih teruk lagi kalau terlalu kenyang bersarapan, memang kuyu je mata! Aduhai, kena pulak pagi-pagi ada mesyuarat dengan bos, alahaiiii..beratnya nak menahan kelopak mata jangan terlelap!

Nak kongsi pengalaman saya makan suplemen Shaklee, ianya kita gelar set asas kesihatan, tapi side effect (positive) nya memang di tahap mengagumkan! Jadi sekarang ini 3 suplemen ini adalah perkara wajib yang perlu ditelan selepas sarapan pagi.

Anda nak cuba tak? Saya jamin berkesan bila anda cuba ketiga-tiga suplemen ini. Dan seandainya anda tambah dengan pengambilan ESP, memang boost tenaga malahan kenyang yang lama. Kalau ambil 3 suplemen yang diceritakan tadi tidak mengenyangkan tau! ESP yang mengenyangkan dan saya sangat syorkan bagi anda yang berhasrat untuk turunkan berat badan.

Jadi, anda pasti tak sabar-sabar nak tahu, apakah 3 suplemen yang saya telan pagi-pagi dan membuatkan saya rajin bekerja tanpa rasa malas dan mengantuk?

Saya ambil mereka ini!

Saya minta anda fokus kepada berapa biji yang ada untuk setiap satunya!

1. Vitalea ada 120 tablets, maksudnya untuk 4 bulan
2. Sustained Release Vita C Plus ada 180 tablets, maksudnya untuk 6 bulan
3. B Complex ada 120 tablets, maksudnya untuk 4 bulan

Ambil sebiji sahaja untuk setiap satunya! Ya, hanya SEBIJI!

Sebab itu saya tetap memilih Shaklee, semuanya jimat!

Vitalea adalah Multivitamin dan Multimineral! Memang pelbagai khasiat ada dalam sebiji Vitalea, boleh nampak kan ianya bewarna hijau, yang warna hijau tu adalah kerana Vitalea disalut dengan spirulina. Ia, anda biasa dengan spirulina bukan? Vitalea adalah suplemen pertama Shaklee dan dah berumur 100 tahun lebih! Dulu sewaktu mengandung, Vitalea saya ambil untuk mengurangkan masalah HB saya yang sangat rendah! Alhamdulillah, doktor O&G saya juga turut mengesyrokan saya ambil Vitalea ini.  Jangan risau, warna hijau itu tak akan pudar bila terkena tangan anda.

Vitamin C seperti yang anda tahu, memberi khasiat kepada gigi, gusi dan kulit. Kalau anda alami masalah gusi berdarah, itu adalah petanda anda kurang Vitamin C. Perokok juga disarankan untuk ambil Vitamin C kerana tabiat merokok sangat-sangat mengurangkan kadar Vitamin C yang sedia ada di dalam badan! Yang saya sukai mengenai Vitamin C ini adalah bila selsema atau anda dah rasa nak demam, sila ambil 2 biji.

Apa yang hebat mengenai Vita C Plus ini?
Dan saya pernah bercerita di entri ini.
Badan kita memerlukan khasiat Vitamin C sebanyak 7 setengah biji buah oren yang benar-benar segar, khasiat dari sebiji tau, bukan perahan air nya, maksudnya dengan kulit sekali. Jadi kelebihan Shaklee adalah ini! Membekalkan Vitamin C dari 7 setengah biji oren untuk keperluan seharian badan kita. Mampu tak nak makan 7 setengah biji oren? Yang benar-benar segar tau!

B Complex pula adalah disyorkan juga kepada pengantin baru yang dah bersedia nak dapat baby! Ia, badan perlu disediakan dahulu dengan pengambilan B Complex sekurang-kurangnya 3 bulan sebelum bakal ibu nak hamil. Tapi, seandainya anda belum kahwin bukanlah maksudnya tak boleh makan B Complex ini. Kata nak bertenaga di pagi-pagi hari bukan? Jadi, B Complex adalah suplemen yang memberikan anda tenaga! Selain dari memberikan anda tenaga, B Complex juga adalah salah satu suplemen yang disyorkan untuk set kecantikan kulit Shaklee!

Jadi anda perasan tak, kita nak bertenaga dan rasa hebat di waktu pagi dengan 3 suplemen ini, tapi side effect yang kita dapat juga termasuklah kulit yang cantik dan tidka mudah jatuh sakit!

Kalau tak percaya, takpe, cuba sahaja!

Jadi, dijamin anda bukan lagi begini!
Kroih..kroih..kroih
 Tapi, jadi begini!
Bersemangat dan bertenaga!
Selamat mencuba, bertenaga dan cantik dan kacak dengan set asas kesihatan ini!

Saya ada katakan untuk lebih optimum anda boleh tambah ESP sebagai suplemen berbentuk minuman. Apa kata anda baca entri ini, sebab sekarang sedang berlangsung promosi beli 6 PERCUMA 1!

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN 2, JELEBU
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved