Breaking News
Loading...
Thursday 18 January 2018

ESP Shaklee Bukan Sekadar untuk Tenaga!

Pernah dengar pasal soya Shaklee?

Nama panjang Energizing Soy Protein. Nama pendek ESP.

Rata-rata menggelarkan soya Shaklee. Saya bermula mencicip soya Shaklee sewaktu menyusukan anak kedua, tahun 2010.

Lamaaaa dahulu, dan masih minum sehingga sekarang walau bukan untuk menyusukan.

Ada banyak khasiat ESP selain untuk ibu yang menyusukan, ESP juga diambil untuk energy booster.

Sebab tu, saya suka cadangkan ESP diambil ketika minum pagi.

Gantikan kafein awak dengan ESP tau! Selain beri tenaga, ESP juga terbukti memberikan rasa kekenyangan yang lama.

Yang ini, sesuai untuk ibu mengandung, nak elakkan mulut asyik mengunyah je kan? ๐Ÿ˜…

Pernah dengar ada kawan-kawan kita minum ESP sebab nak kulit yang cantik?

Ya, ESP memang saya akan cadangkan sebagai salah satu suplemen yang perlu awak ambil jika awak ada masalah dengan kulit wajah.

Yang beli ni pun, biasanya sebab masalah kulit berminyak, muka yang ada parut jerawat, chicken pox dan jeragat.

Sekalikan ESP dengan Sustained Release Vita C Plus dan Vita E Complex.

Awak akan rasa nak pegang muka je tau?

Muka pun dah tak kusam pucat aje.

Nah, gambar ESP~



Yang membuatkan kita tahan lapar adalah kerana soya Shaklee ini mempunyai glisemik indeks yang rendah.

Eh, eh, saya ada kongsikan lagi cerita pasal ESP dan kulit cantik di post ini. Jemput baca ya awak! ๐Ÿ˜
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik, "hot selling" di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : FAEZAH ABDUL JALIL
Pengedar Sah Shaklee Kawasan SENAWANG, AMPANGAN, SIKAMAT, SEREMBAN, SEREMBAN 2, JELEBU, MANTIN, NILAI, PORT DICKSON
Shaklee ID [ No : 880125]
Fon : 013-3807761
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Triple-FQ-Shoppe/153463454757147
Email : faezah010203@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 880125.
Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya, pengedar TERDEKAT anda!
----------------------------------------------------------------------------------------
Next
This is the most recent post.
Older Post

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 FQ RayaKaya All Right Reserved